თამარ საყვარელიძე

10 წლიანი გამოცდილება ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების შემუშავება-განხორციელებისა და დანერგვის კუთხით კერძო თუ საჯარო ორგანიზაციებში. აქვს დიდი გამოცდილება მედიასთან ურთიერთობისა და საზოგადოებრივი განვითარების სტრატეგიის დასახვის მხრივ. 2010 წლიდან დღემდე არის ACT Research-ის კონსულტანტი; 2007-2011 GIPA-ს ლექტორი PR and Media Relations; 2013 წლიდან დღემდე ილიაუნის პროფესორი.

2015 წლიდან შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრის პიარისა და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების ტრენერი.

IBSU Training Center

შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის IBSU Training Center-ის სპიკერები

იხილეთ მეტი